Anledningen till att vi befann oss i Stockholm var ju såklart att se Justin Bieber. På söndagen (dagen innan hans första konsert) promenerade vi förbi grand hotell och såg sjukt många beliebers stå och skrika/sjunga utan för ingången. De var rätt roligt att se faktiskt, det roliga var ju att han inte kom förrens på måndagen. Alltså stod vissa där hela dagen/natten för att få se honom springa in på hotellet. 
På måndagen iallafall var det dags för konserten. Vi kom dit kring 19, tur de att vi inte kom tidigare. Han började spela först efter 21. Jag tror jag aldrig hört/kommer få höra så mycke skrik på en gång i hela mitt liv som när han kom ut på scenen... Eller okej, när han tog av sig tröjan i sista låten. De skriken var nog snäppet högre. Det var helt sjukt vad högljutt de var. Det var iallafall sjuuuuukt roligt, hela konserten. Kändes så overkligt att få se honom. Jag är väldigt glad att jag filmade så mycket som jag gjorde. Så himla roligt att ha kvar. Jag och Malin är iallafall mer är nöjda över konserten och kan nu säga att man är en belieber på riktigt. 
 

Kommentera

Publiceras ej